Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC MOKA GSM SERVICE SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Politica de retur MOKA-GSM.RO, Politica de confidențialitate MOKA-GSM.RO, Politica privind modulele cookie www.MOKA-GSM.ro, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni și Condiții. Prin utilizarea Website-ului, prin logarea în cadrul acestuia şi prin accesarea serviciilor oferite de către MOKA-GSM.RO acceptați Termenii şi Condiţiilor detaliate mai jos, cu toate consecinţele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, sunteţi, de asemenea, de acord cu Politica de retur MOKA-GSM.RO, Politica de confidențialitate MOKA-GSM.RO, Politica privind modulele cookie MOKA-GSM.RO, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, vă rugăm să nu utilizați acest Website.
MOKA GSM SERVICE SRL isi rezerva dreptul de a anula orice comanda oricarui client.
Clientii care au refuzat 1 colet, vor putea primii comenzile noi doar cu plata OP, dupa prima comanda cu plata OP se vor putea expedia din nou cu plata ramburs.
Contractul la distanta se considera incheiat din momentul generarii facturii si awb-ului.
Comenzile sunt procesate ( expediate) in 1-10zile
Produsele din categoria Piese Gsm, sunt desigilate pentru a aplica sigiliile noastre personalizate.
Incheierea contractului
Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul moka-gsm.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate SC moka gsm service srl SRL - administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Magazinul online moka-gsm.ro si magazinul fizic sunt spatii comerciale diferite.
Produsele de pe site-ul moka-gsm.ro nu sunt pe stoc fizic in magazinul din Piata 1 Decembrie nr 5.
Comenzile plasate pe site pot fi ridicare din magazinul fizic Oradea, str piata 1 decembrie nr 5 doar dupa ce statusul lor este schimbat la comanda poate fi ridicata din magazin. Procesarea comenzii poate dura intre 1-10zile.
● Produsele comandate in magazinul online si ridicate din magazinul fizic nu beneficiaza de retur produs in 14 zile. Doar produsele livrate prin curier se pot returna in termenul legal de 14zile Nu putem anula bonurile fiscale emise.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
B1.1 Pentru a beneficia de Garantie in cazul produselor din categoria Folii de protectie si Piese si Componente (DISPLAY, PLACA INCARCARE ETC) mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM care va elibera un BON FISCAL sau Factura cu chitanta, ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.
Toate produsele de pe site-ul moka-gsm.ro beneficiaza de garantie 2 ani pt persoane fizice, 1 an pentru PJ
Pentru Produsele Piese de reparatie , pentru a beneficia de garantie produsele trebuie montate intrun service gsm autorizat. In caz contrar produsele nu mai beneficiaza de garantie.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi Garantie produselor.
Ne rezervam dreptul de a dezactiva, bloca accesul la cont, sterge contul creat pe moka-gsm.ro fara o notificare prealabila
IMPORTANT!
Pentru produsele iHunt garantia este oferita si suportata de catre iHunt Romania, produsele iHunt cu probleme in termenul de garantie se trimit in service-ul iHunt.
Nu fac obiectul Garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti.
Mentionam ca se ofera Garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi fara sa prezinte modificari, astfel ca va rugam sa probati produsele inainte de a inlatura sigiliile si foliile protectoare si inainte de a le monta.
Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.
MOKA GSM SERVICE SRL, garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul WWW.MOKA-GSM.RO, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.moka-gsm.ro- imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea sc moka gsm service srl si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul sc moka gsm service srl, a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul www.moka-gsm.ro este detinut de catre sc moka gsm service srl. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe www.moka-gsm.ro sunt comercializare de sc moka gsm service srl sau firmele partenere. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
sc moka gsm service srl nu isi asuma raspunderea si nu poate fi trasa la raspundere pentru erori prezente pe
site-ul www.moka-gsm.ro ( pret gresit, stoc gresit, etc ).
ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.MOKA-GSM.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
- incheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul MOKA GSM, nu fac obiectul O.G 34/2014;
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.
Nota: Comenzile care conţin Card Cadou şi Garanţie Extinsă (de sine stătător) nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.moka-gsm.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.
In cazul in care clientul nu ridica coletul ne rezervam dreptul de a nu mai expedia coletele prin metoda plata ramburs.
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
POLITICA DE RETUR
0.1 Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile
Persoanele fizice beneficiaza de dreptul de retur 14 zile, in care produsul poate fi stornat, dupa acest termen produsul intra sub Garantia de conformitate.
1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)
Produse/Servicii care nu sunt acceptate la retur/renunțare
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: produse cosmetice, rezerve de periuțe dinți, căști in ear, băuturi, suplimente alimentare etc);
Produsele casti intraureculare, perii de par etc, nu beneficiaza de dreptul de retur .
In cazul in care clientul abuzeaza de dreptul de retur Moka gsm service isi rezerva dreptul de a bloca accesul clientului la platforma Magazin Online moka-gsm.ro.
a) Procedura de retur:
Dreptul de retur de 14 zile beneficiaza doar Clientii Persoane Fizice, Persoanele Juridice nu beneficiaza de acest drept.
Pentru ca un produs sa fie acceptat ca retur, produsul trebuie sa fie returnat in starea in care l-ati primit, fara urme de utilizare, uzura, zgarieturi etc.
- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur.
- Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) in atentia departamentului Retur. Pachet trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur.
Puteți formula orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa office@moka-gsm.ro
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.Se recomanda returnarea produselor cu obtiunea verificare colet.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.
Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si MOKA-GSM.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, MOKA-GSM.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. [...] MOKA-GSM.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.
Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar , vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al moka-gsm.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al moka-gsm.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.
In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant MOKA-GSM.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.
Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre și cartușe filtrante, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, accesorii birotică și papetărie etc.);
2. Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri;
3. Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim,reserve periute de dinti, etc.) și igiena dentară (periuțe de dinți, irigatoare bucale etc.)
4. Extensii de garanții;
5. Birotica și papetărie;
6. Produse pentru copii și nou-născuți (scutece și hrană, igienă și îngrijire etc.);
7. Articole pentru gravide (accesorii maternitate și cosmetice gravide etc.);
8. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
9. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
10. Casti intraureculare
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
. Date returnare
Returnarea coletului se efectueaza doar cu curierul cu care a fost primit coletul. ( Fancourier, SameDay Cargus)
Returnarea se va face conform datelor de mai jos:
Moka Gsm Service S.R.L. - departament Retur
Adresa: Str. Piata 1 Decembrie Nr.5 , Bihor, Oradea
Telefon: 0730111112 ,
E-mail: office@moka-gsm.ro
Program de lucru: Luni - Vineri 10:00 - 17:00
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia de la 24 la 96 de ore de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat(in lipsa obtiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.
Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Pentru produsele iHunt garantie este valabila 24luni persoane fizice si 12luni persoane juridice. Certificatul de garantie in cazul in care nu se afla in colet se va trimite pe email.
Pentru produsele iHunt Garantia este asigurata de
iHunt Technology Import-Export S.A. Produsele iHunt se trimit doar cu Urgent Cargus cu plata la destinatar, la adresa notata in certificatul de garantie.
- Cum pot trimite produsul în service?
Ne trimiți produsul defect împreună cu certificatul de garanție în care precizezi ce defecte are produsul la adresa indicată pe spatele certificatului de garanție și in maximum 72 de ore lucratoare un curier va veni la tine și va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce în service.
- Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?
- Produsele de igiena, cosmeticele, casti intraureculare nu beneficiaza de retur in 14zile.
Expediaza produsul catre noi, fara intarziere, in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptiei, mentionand codul IBAN al contului in care se va face restituirea (se completeaza pe spatele certificatului de garantie). Costul transportului + comisionul bancar necesar operarii platilor cade in sarcina clientului.
Garantia se ofera doar produsului vandut, nu acopera aparatul in care este montat, compania nu poate fi trasa la raspundere la alte daune, pierdere de date, defectarea altor componente ale telefonului, costurile montarii demontarii produselor, timp pierdut, stress, sau alte neplaceri.
Piesele de schimb se trimit in garantie fara telefon, se va expedia doar piesa pe care clientul a comandato, Moka gsm service nu va demonta piesele montate pe telefoane.
Produsele pot vi ridicare si din sediul MOKA GSM din Oradea, Service GSM ORADEA
Produsele din categoria piese de schimb ( Display, capac, flex-uri etc ) daca la receptionarea coletului nu sunt crapate, sparte, rupte, dupa montaj aparand fisuri pe sticla sau pe lcd interior nu mai fac obiectul garantiei.
Returnarea contravalorii unui produs returnat se efectueaza conform legii doar in cont bancar.
Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii va rugam nu achizitionati produse / servicii de pe acest site.
plasarea comenzilor pe acest site duce automat la acceptarea acestor termeni si conditii.
Politica de anulare si rambursare
A. Anularea tranzactiei
- Produsele pot fi returnate intrun interval de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie.
Dupa anularea unei tranzactii prin card,
banca emitenta va
debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de
politica acesteia.
B. Rambursarea / restituirea tranzactiei
Se va restitui doar suma produselor returnate, nu se restutuie contravaloarea transporturilor.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la
tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului
Puncte valorice Bonus
La fiecare comanda in valoare de 800ron utilizatorul primeste 1 punct in valoare de 5ron valabil 3 luni.
In cazul in care produsele se returneaza punctele se sterg.
Dupa 3 luni de neutilizare a punctelor primite , ele se sterg.
In cazul in care clientul renunta sa relatia comerciala intre client si Moka Gsm Service puntele acumulate se sterg si contul se blocheaza
Explicatie semnificatie Atribute
Original- produs de calitate asemanatoare cu cea originala
Original Service Pack - Produs original furnizat de producatorul Telefonului
Compatibil - Produs compatibil calitate inferioara celui Original si Original Service Pack
Ne rezervam dreptul de a nu mai colabora, expedia comenzi clientilor care au adus prejudicii site-ului moka-gsm.ro. Review-uri negative, colete neridicate , injurii aduse angajatilor. A bloca contul oricarui client fara o notificare prealabila.