Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

Categorii


CONDIŢII COMERCIALE
Termeni si conditii

1.Transportul

Moka-gsm.ro livreaza produsele  oriunde in tara in termen de 24 – 48 ore ( durata de tranzit pentru Zona 2 este de 48 de ore).

Costul transportului este de 17ron cu GLS oriunde in Romania

Costul transportului este de 19ron cu FanCourier in localitatile cu 0km exterior.

Taxa expediere cu verificare colet este 10ron.

Comenzile de peste 600ron beneficiaza de transport gratuit.

2.   Garantie - Display-uri, Benzi si Componente GSM.

ATENTIE !!!. Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Benzi si Componente GSM, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) + dovada plata pentru serviciile efectuate, ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.

  Display-urile se vor testa fara sa fie montate , lipite, fara a inlatura sigiliile sau foliile de protectie. Defectele fizice (lcd crapat, sticla crapta, pete pe ansamblu display dupa montaj, nu vor mai face obiectul garantiei ).

2.1 Garanţia produselor

Produsele achizitionate beneficiaza de garantie 12 luni  pentru persoane juridice, 24luni  persoane fizice in baza Facturii + certificatului de garantie in original.

Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru, sunt verificate.

Serviciu aditional inclus : Toate produsele oferite de moka-gsm.ro beneficiaza de serviciul Verificare Colet la cererea cumparatorului.

Urmatoarele situatii duc la pierderea garantiei: urme de contact cu lichid in interiorul aparatului, urme de socuri mecanice - lovituri/zgarieturi, display sau touchscreen spart, utilizarea unor accesorii improvizate sau neaprobate de catre vanzator, interventia neautorizata asupra software-ului aparatului ( stergere IMEI, resoftare, schimbarea sistemului de operare cu alta versiune ), interventia unor persoane neautorizate in interiorul produsului, declansarea senzorilor de soc / apa din telefon. In cazul in care se observa unul dintre aceste lucruri, produsul va fi inapoiat clientului iar garantia va fi anulata. Garantia nu este transmisibila.

Produsele semnalizate in categoria Antisoc, Rezistente la Apa sau Praf se supun acelorasi termene si conditii. Aceste produse beneficiaza de proprietati si functionalitati suplimentare care le pot oferi o protectie sporita in caz de accidente, fata de echipamentele de uz comun. Perioada de solutionare a problemelor legate de garantie difera de la caz la caz si nu depaseste 30 zile lucratoare (in cazul in care sunt necesare piese ce nu se afla pe stoc in Romania).  In perioada de garantie, termenul mediu de solutionare a problemelor care fac obiectul garantiei este de 3-10 zile lucratoare.

ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.

Va rugam cititi cu atentie conditiile de returnare a produsului inainte de a completa formularul

Conform legislatiei in vigoare, orice cumparator poate returna orice produs achizitionat de pe magazinul online www.moka-gsm.ro in termen de maxim 14 zile  de la data primirii lor de catre consumator, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare.

Va recomandam ca Produsele  sa fie returnate in ambalajul original (pentru a putea asigura revanzarea produsului si a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare). Ambalajul ,produsul si accesoriile primite (respectiv cadouri daca e cazul),trebuie sa se prezinte atat estetic cat si tehnic exact ca si cum l-ati primit. In caz contrar returnarea produselor nu se mai poate efectua.

Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.

Mokagsm va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice ( 10 zile lucratoare ) din momentul returnarii  produsului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, care poate merge pana la 50% din valoare sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.

Foliile montate,deteriorate,sparte,piesele de schimb montate ( Display-uri, benzi, orice piesa de schimb ),accesoriile utilizate ce prezinta urme de folosire NU SE POT RETURNA.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.

IMPORTANT! * Returnarea produselor  este valabila numai pentru clientii persoane fizice, NU si pentru persoane juridice si numai daca produsul a fost achizitionat prin curierat (in cazul nostru Fan Courier, Cargus ), conform ordonantei mai sus amintite.

*Produsele in regim de comanda speciala se pot returna doar in caz de defect de fabricatie.

 

 

3. Date personale

Informaţiile utilizatorilor site-ului www.moka-gsm.ro sunt necesare si vor fi folosite numai pentru livrarea produsului comandat.

4. Declinarea responsabilitatii

Moka-gsm.ro depune eforturi continue pentru a minimaliza toate greşelile care pot apărea din editarea electronica sau manuală a informaţiilor prezentate prin site. Moka-gsm.ro nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societăţii de către reprezentanţii fiecărei marci.

Vă rugam să ne contactati in cazul in care depistati inadvertente in descrierea produselor.

 

 

5. Modalităţi de plată

Comanda poate fi achitata:

- Ramburs, in momentul predarii coletului

- Online prin transfer bancar

 

!!! Plasarea comenzii reprezinta acceptul termenilor si conditiilor de catre Dumneavoastra.

Comanda se considera confirmata doar la eliberarea facturii.

OTY5O